Witam.
Zapraszam do współpracy przy ekspedycji rowerowej w 2005 roku.
Oto kilka szczegółów:
Jestem studentem Wyższej Szkoły Zarządzania i Finansów we Wrocławiu. Od kiedy pamiętam- interesowałem się turystyką i podróżami zagranicznymi. Zawsze pociągały mnie dalekie lądy i wyzwania, jakich niewielu zdołałoby się podjąć. W 2002 roku odbyłem półroczną wyprawę do Kostaryki co zostało przeze mnie opisane na stronach www.odyssei.com oraz w serwisie www.aktywni.gery.pl .
W moich najbliższych planach znajduje się wyprawa wzdłuż wybrzeży Ameryki południowej. Obejmie ona swoim zasięgiem 14 krajów. Weźmie w niej udział obok mnie 3-4 osób. Przejedziemy w naszej wyprawie m.in. przez takie miejsca jak:
- Wulkan Arenal (jedyne miejsce w obu amerykach z którego widać oba oceany)
- Kanał Panamski
- Jezioro Titicaca (największe słodkowodne jezioro w Ameryce Południowej leżące na wysokości 3810 m npm jest jednocześnie najwyżej położonym żeglownym jeziorem na świecie)
- Przylądek Horn - najbardziej na południe wysunięty
skrawek świata
Zwiedzimy najpiękniejsze miasta południowej części Ameryki (Buenos Aires, Rio de Janeiro, Montevideo, Santiago de Chile, Punta Arenas, Bogota, Kurytyba i inne). Przejedziemy przez Andy wspinając się kilkutysięcznymi szczytami i zjeżdżając przez najpiękniejsze wąwozy świata.
Spędzimy w trasie kilka miesięcy nocując w gorących krajach Ameryki Łacińskiej i mroźnych zakątkach Chile i Peru. Odpoczniemy na Ekwadorskim odcinku równika i staniemy jednocześnie na obu półkulach świata.
Będziemy jedną z największych i najodważniejszych wypraw rowerowych jaka kiedykolwiek wyruszyła z Polski.
Patronatem medialnym obejmuje nas portal internetowy "Gery.pl- na dobry początek" a w najbliższych tygodniach pojawimy się w prasie i radiach w całej Polsce. Nasze przedsięwzięcie znalazło ogromne zainteresowanie w kręgach podróżników- nie tylko w Polsce.