Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: zielony prosi o rade
Forum Turystów Kolarzy > Turystyka rowerowa > Warsztat
Anonymous
witam, nie będę ukrywał że nie znam się na rowerach a sutyacja wyglada tak: mam zamiar dostać na urodziny rower:-) tzn moge go sobie sam wybrać, jednak ograniczeniem jest cena - w granicach 800 pln (moze byc 800 ileś ale to już max), oczywiście za te pieniądzenie nie licze na jakiś profesjonalny sprzęt, ale też nie chce wyrzucic tej kasy w błoto ( w końcu rodzice na to ciezko pracuja:-) co doradzilisbyscie mi za taka kase w miare niezlego tzn chcialbym jakis prosty model dobrej firmy - nie musi miec amortyzatorów itp, byleby był w miare wytrzymały no i fajnie gdyby był lekki. aha interesuje mnie raczej rower górski, bez błotników czy takich tam, jak na razie ogladalem rowery merida, giant i wheeler ale oczywiscie co wchodze do sklepu to inny rower lepszy:-|

z góry dzieki za odpowiedż
Mirek
na pytanie sam sobie odpowiedziałeś: zajrzyj do sklepów rowerowych i wybierz najtańszy model z firm Author, Merida, Giant, Kelly's. Osobiście gustuje w authorach i kelly'sach, do Meridy jestem uprzedzony po problemach moich kumpli z ich ramami, a Giant wygląda ładnie na zdjęciu, w rzeczywistości jest strasznie tandetnie wykonany.
Anonymous
na pytanie sam sobie odpowiedziałeś: zajrzyj do sklepów rowerowych i wybierz najtańszy model z firm Author, Merida, Giant, Kelly's. Osobiście gustuje w authorach i kelly'sach, do Meridy jestem uprzedzony po problemach moich kumpli z ich ramami, a Giant wygląda ładnie na zdjęciu, w rzeczywistości jest strasznie tandetnie wykonany.