Pomoc - Szukaj - Użytkownicy - Kalendarz
Pełna wersja: Problem z potwierdzeniami.
Forum Turystów Kolarzy > Turystyka rowerowa > Krajoznawstwo
Anonymous
Mam pytanie dot. potwierdzeń KOT. Choc na rowerze jeżdżę od kilku lat w tym roku zainteresowalem się zdobywaniem odznak kolarskich. Dotychczas zdobywałem tylko GOT w górach.

Odbylem kilka wycieczek i zorientowałem sie że zdobyce pieczątki na nizinach (z reguły w sklepach w małych wioskach) jest sporym problemem. Pytania: a po co, a na co to, a wie pan teraz to różne rzeczy robią z pieczątkami, niech pan idzie do sołtysa itp. Za pieczątką po prostu trzeba sie nachodzić. Ani to przyjemne ani to mile.

Nie ze wszytkich wycieczek mam też zdjęcia, zreszą jeżdże z reguły sam i na zdjęciahc jest tylko mój rower beze mnie.

Jak zareaguje weryfikator jeżeli nie będe miał ani pieczątk ani zdjęć?

Czy podobnie jak w przypadku GOTu mogę liczyć na zaliczenie wycieczki na podstawie wywiadu-rozmowy? Czy coś takiego się wogole praktykuje w przypadku KOT?

Z góry dziękuję za odpowiedź

Pozdrawiam

Michał
Mirek
proszę swoje pytania wysłac pod adres: kotarski@poczta.onet.pl a dostaniesz konkretne odpowiedni w krótkim czasie od głównego weryfikatora KOT (i nie tylko, zobacz http://ktkol.pttk.pl) w kraju.
Andrzej
Eeee tam. Przesada z tym kłopotliwym zbieraniem pieczątek na KOTa.

W praktyce rzecz biorąc na KOTa wystarczy jedna pieczątka dziennie. W praktyce podczas ostatniego wędrownego obozu mijałem około 200 sklepów dziennie. Zawsze jest potrzeba wstąpić średnio kilka razy do baru, sklepu, muzeum i jak nie w jednym to drugim dadzą. Czasem zapyatają po co, na co... wtedy pokazuje się pieczątkę z Częstochowy, Wiednia, Nordkappu, i każdy sklepikarz na rzęsach staje, by przystawić w takim towarzystwie swoją. :-)

A jak nie chce dać, to ostentacyjnie nie kupuję u niego orenżady tylko idę do sąsiedniego sklepiku. ;-)