IPB

Witaj GOŚCIU ( Zaloguj się | Rejestracja )

Reply to this topicStart new topicStart Poll

Drzewo · [ Standardowy ] · Linearny+

> Dobrzy Ludzie - Ratujcie!

Jeż
post 24.06.2009, 01:18
Post #1

Nowy
*

Ostrzeżenie: (0%)
-----

Witam Wszystkich.

Jestem totalnym laikiem a wczoraj dowiedziałam się, że żeby zdobyć stopień Harcerki Rzeczpospolitej muszę zdobyć najpierw brązową odznakę KOT. Szczerze mówiąc nie mam bladego pojęcia od czego zacząć... Od czytania regulaminów już mnie głowa boli i niestety wcale się przez to mądrzejsza nie czuję. sad.gif Czy ktoś zorientowany mógłby napisać mi tu od czego powinnam zacząć? Nie jestem członkiem PTTK, mam za to rower i dobre chęci. tongue.gif

Pozdrawiam i z góry dziękuję za pomoc. smile.gif
User is offlineProfile CardPM
Go to the top of the page
+Quote Post
Andrzej
post 24.06.2009, 20:45
Post #2

Gada, gada i gada...

CYTAT (Jeż @ 24.06.2009, 00:18)
Witam Wszystkich.

Jestem totalnym laikiem a wczoraj dowiedziałam się, że żeby zdobyć  stopień Harcerki Rzeczpospolitej muszę zdobyć najpierw brązową odznakę KOT. Szczerze mówiąc nie mam bladego pojęcia od czego zacząć... Od czytania regulaminów już mnie głowa boli i niestety wcale się przez to mądrzejsza nie czuję. sad.gif  Czy ktoś zorientowany mógłby napisać mi tu od czego powinnam zacząć?  Nie jestem członkiem PTTK, mam za to rower i dobre chęci. tongue.gif

Pozdrawiam i z góry dziękuję za pomoc. smile.gif
*

Z zeszytu robisz książeczkę. Odbywasz 10 wycieczek rowerem (każda minimum 15 km). Każdą wycieczkę potwierdzasz pieczątkami. To najłatwiejsze. Drugi trudniejszy etap to szukasz chętnego PTTK, który Ci ten zeszyt zweryfikuje.

--------------------
rgtk.republika.pl
Maile możesz pisać na rgtk.małpa.poczta.onet.pl
+Quote Post
Jeż
post 24.06.2009, 22:22
Post #3

Nowy
*

Ostrzeżenie: (0%)
-----

CYTAT (Andrzej @ 24.06.2009, 20:45)